تغییر تاریخ امتحانات دانشجویان واحد تهران جنوب به دلیل گرما شدید

سلام بچه ها  

 امروز توی سایت اصلی اطلاعیه در مورد تغییر تاریخ امتحانات قرار داده شده :  

 

**عکس را در کامپیوتر خود save کنید  تا به طور واضح بتوانید تغییرات در روزهای امتحانات را مشاهده کنید و یا به سایت اصلی واحد تهران جنوب ( http://azad.ac.ir) مراجعه کنید. **     

 

    

 

  *******لینک مستقیم  تغییر ساعت امتحانات در سایت دانشگاه*******

 لطفا به همه خبر بدید... 

نظرات 12 + ارسال نظر
فاطمه قاضی شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ

ممنون آزاده جان که خبر دادی.

خواهش میکنم عزیزم

محسن شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ب.ظ

اخبار یه چی دیگه می گفت که....!!!

محسن شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:39 ب.ظ

اخبار گفت همه امتحانات دانشگاه های آزاد برگزار می شه...!

پارسای : نمیدونم !!!!
حالا محض احتیاط یه سر به دانشگاه بزنین فکر میکنم بهتر باشه
تا خدای نکرده ....:-(
------
قاضی : اخبار دوباره گفت امتحانای آزاد طبق سایتش بر گزار می شه. ولی آزی راس می گه حواسمون باشه یه وقت مشکلی پیش نیاد.

ماهرخ فقهی شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ب.ظ

مرسی از اطلاع رسانی عزیزم.......
الان یعنی تا اون موقع هوا خنک میشه دیگه.......:-D؟?؟?؟

به نظرشون آره حتما ;-)

ثابت نژاد شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ب.ظ

ممنون آزاده جان.

خواهش عزیزم

[ بدون نام ] شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ب.ظ

بچه ها اگه رفتید دانشگاه و خبره جدیدی فهمید حتما اطلاع بدید

ممنون

حسین شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ب.ظ

اخبار ساعت ۹ شبکه ۱ اعلام کرد دانشگاه علمی کاربردی طبق زمان قبلی ولی آزاد طبق چیزی که تو سایتش گفته امتحاناش برگزار می شه . حالا باز اخبار ساعت ۱۰ شبکه ۳ رو هم بگوشیم.
مرسی از اطلاع رسانی.

قاضی :‌ تایید می کنم...منم شنیدم.

---------------

پارسای : خواهش میکنم

ممنون بچه ها

مریم شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ب.ظ

گفت دانشگاه آزادیا برای فهمیدن تغییر زمان امتحانشون با دانشگاهشون تماس بگیرن که اونا هم احتمالا می گن تو سایت هرچی نوشته.
هرچی تو سایت می نویسن معتبره ولی باز فردا بزنگیم.
هر کی زنگید اینجا حتما خبر بده.

ممنون مریم جون

دقیقا، هرکس خبردار شد ممنون میشم که اطلاع بده

حسین شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ب.ظ

آره منم فکر می کنم چیزی که تو سایت نوشته معتبر باشه.
آخ جوووون من که هیچی نخونده بودم.

قاضی : حالا شما فردا بزنگ مطمئن شو به ما هم خبر بده بعد خوشحالی کن.

موسوی شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ب.ظ

ممنون . فردا می زنگیم ایشالا

حسین سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:32 ب.ظ

یادم رفت خبر بدم. خبری نبود :ی مثل اینکه خبر معتبره.

مژگان فراهانی چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ق.ظ

سلام
من اولین بار بود که به وبلاگ انجمن سر زدم ولی به نظرم وبلاگ خیلی خوب وجامعی داریم از همه شمایی که برای ساختش زحمت میکشید تشکر میکنم


-----------------------------
IP: 84.47.247.47
-----------------------------

قاضی: خواهش می کنم
ولی چیزی که باعث موفق انجمن و این وبلاگ می شه فعالیت همه دوستان هست.
(دعوت نامه برات فرستادم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد