به نام خدا

اولین پست و خودم افتتاح می کنم.  

 

       دوستای گلم این وبلاگو واسه این ساخنم که بچه های ریاضی بیشتر با هم در ارتباط باشن و این وبلاگ راهی باشه تا ما بتونیم از اتفاقات مختلف که تو دانشگاه یا تو رشتمون می افته با خبر بشیم . 

بچه های ورودی ۸۸ هم می تونن عضو شن. تا اونا هم از تجربیات عدیــــــــــــــــــــــــــــــده ی    ما کمال بهره رو ببرن و مشکلات ما واسه اونا هم بوجود نیاد. و هر ترم بتونن تعداد واحد بیشتری رو اگه خدا بخواد و شرایط جوی بزاره ، پاس کنن. 

 

بچه ها من برای اونایی که ایمیلشونو داشتم دعوتنامه ی این وبلاگ گروهی رو فرستادم. کسایی که براشون فرستاده نشده تو قسمت نظرات ایمیلشون رو بزارن تا من براشون بفرستم.  

 

ایمیلی که براتون فرستاده می شه توضیح کامل داره و مراحل عضویت کاملا مشخصه بازم جایی مشکل داشتید بهم بزنگید یا کامنت بزارید بهتون بگم. 

بعد از این که عضو شدید با نام کاربری و کلمه عبوری که در مراحل عضویت نوشتید وارد سایت www.blogsky.com   بشید . و تو قسمت ورود به سیستم اونا رو وارد کنید. و بعد هر مطلبی رو که می خوایید همه بچه ها بدونن بنویسید و انتشار رو بزنید. خیلی سادس. 

 

 از این به بعد هر کس هر مطلب حتی نه چندان مهم در رابطه با رشته و دانشگاه که به ذهنش می رسه و با خبر می شه رو خواهشا اینجا بزاره.  

 

اسامی دوستانی که براشون دعوت نامه عضویت در وبلاگ گروهی رو فرستادم تو قسمت نظرات هست هرکس اسمش نیست ایمیلش رو بزاره. 

 

موفق باشید.

نظرات 31 + ارسال نظر
ماهرخ چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام،خیلی کار خوبی کردی واقعا بیشنهاد خوبیه،دستت درد نکنه.....:)

کسایی که دعوتنامه براشون فرستاده ش پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ب.ظ

geladyator_8000@yahoo.com,
nouralishahi@yahoo.com,
mahdi-ningara@yahoo.com
mansoori@gmail.com
sinderella_tanhatnah@yahoo.com,
mohsenvakili@yahoo.com
sima_fm69@yahoo.com,
mahrokh_feghhi@yahoo.com,
a.moradi@yahoo.com
arezoo_69sh@yahoo.com,
neda_lbs@yahoo.com,
sahar_vania@yahoo.com,
sh_hami_a@yahoo.com,
ali-nazemian@yahoo.com
marysadei@yahoo.com,
hatami_nafiseh@yahoo.com,
ma_ajdadi@yahoo.com,
sobhan_hichkas@yahoo.com
pariaparsafar@yahoo.com,
saharyousefi_iran@yahoo.com,
saeideh_karimi_m@yahoo.com,
mahvash_violet@yahoo.com,
soltani_math@yahoo.com,
marjan_mozhgan_shahbazi@yahoo.com,
naji_fort@yahoo.com,
kami_hoomi_azi20@yahoo.com,
sany_boyish@yahoo.com,
msghaedi@yahoo.com

نفیسه حاتمی پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ب.ظ

عالیه ممنون

hatami_na@yahoo.com


نفیسه مختاری پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ب.ظ

nafise_m2010@yahoo.com

نفیسه مختاری پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ب.ظ

nafise_m2010@yahoo.com

عزیزم ایمیلت اشتباه بود.

المیرا پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام
دستت درد نکنه
انشالا که این زحمتات نتیجه بده و دیگه ...

انشالا که نتیجه می ده :)

دلارام پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام عزیزم واقعا ممنون خیلی فکر خوبی بود.
dellaram_sabetnejad@yahoo.com

قربونت

دلارام پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام عزیزم واقعا ممنون خیلی فکر خوبی بود.
dellaram_sabetnejad@yahoo.com

دلارام جان برا تو هم می زنه پست الکترونیکی وارد شده معتبر نمی باشد. چک کن ببین درست نوشتی؟ یا یه ایمیل دیگه تو بده.

آزاده پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ب.ظ

ممنون عزیزم

دلارام جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ق.ظ

فاطمه جان من الان تو میلم هستم با همین آدرس مشکلی نداره اگر نشد این آدرسم هست:
dellaram.sabetnejad@gmail.com

عزیزم به این ایمیلت فرستاد.مشکلی نبود.

دلارام شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ب.ظ

عزیزم نیومده هنوز دعوتنامه :)

چرا؟ دوباره واسه هردو ایمیلت فرستادم.اگه باز نیومد خبر بده یه فکر دیگه کنم.

سلطانی شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ب.ظ

ممنون عزیز

soltani_math@yahoo.com

دلارام شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ب.ظ

ممنون عزیزم درست شد

پریا دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:21 ب.ظ

فکر خیلی خوبیه
با این که همه ی زحمتاش گردن شماست فاطمه خانم گل

زحمتی نداره عزیزم.

بهاره یزدانخواه دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:23 ب.ظ

idye man:bahareyazdan@yahoo.com
fateme ino migam baziya bed0onan va be r0osh0on biyaran ke ba vojode namayandegan FAAL VA ACCTIVE vali fateme az hamat0on active tare

ممنون بهاره جان. شما لطف داری.
من فقط خواستم با این کار بچه ها بیشتر با هم در ارتباط باشن و فک می کنم اگه همه اینجا فعال بشن خیلی از مشکلات ما خود به خود حل می شه :*

شبنم سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ب.ظ

یه کم دیره ولی وبلاگ خوشگلیه! دستت درد نکنه عزیزم

ممنون . جلوی ضرر و هروقت بگیری منفعته گلم :)

سینا چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ق.ظ

عالیه

سعید هاشمی چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:02 ب.ظ

عالیه ممنون.

ارزو پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام عزیزم ممنون به خاطر زحماتت
فاطمه جان واسه من دعوت نامه نیومده گلم

خواهش می کنم. به این ایمیلت دوباره فرستادم
arezoo_69sh@yahoo.com

ارزو پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ب.ظ

مرسی عزیزم دعوتنامه اومد اما واسه عضویت میزنه کد وارد شده نامعتبر است.باید چیکار کنم گلم؟

دقیقا نمی دونم کدوم قسمتو می گی عزیزم.
واضح تر توضیح بده راهنمایی کنم.

الهه جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ب.ظ

سلام دستت درد نکنه فاطمه جان واقعا خسته نباشی.عالی بود

قربانت. به این ایمیل فرستادم برات:

lost_shadow_7@yahoo.com

قاعدی شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام :
فاطمه جان خیلی ممنون از زحمات زیادی که برای ما می کشید.برای کمک به شمااز هیچ کاری دریغ نمی کنم.

خواهش می کنم.
در مورد شما مطمئنم که همینطوره.

پریا دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام به همه
من با ارایه ی درس معادلات دیفرانسیل در ترم تابستان موافقم
ممنون

hossein پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ

bara man hanooz davatname naumade. baratoon mail zadam,

به ایمیلتون جواب دادم که.دوباره چک میل کنید.

موسوی جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ق.ظ

من هم با اجازتون عضو می شم. :ی

موسوی جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ق.ظ

اگه می شه دعوت نامه عضویت بفرستید. می تونم تو خبرایی که در رابطه با دانشگاه هست بهتون کمک کنم.

با کمال میل.

سادیی/مریم شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ب.ظ http://anjomaneriazi.blogsky.com

عالیه گلم. خیلی فکر خوبی کردی.از تلاش و زحمتت واقعا ممنون. هر کاری داشتی رو کمک من حساب کن . بازم ممنون.

خواهش می کنم.حتما.بازم خواهش می کنم :)

نفیسه حاتمی سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ق.ظ

سلام ممنون هم برای وبلاگ هم برای اطلاع رسانی فقط فاطمه جون برای من هنوز دعوت نامه نیومده در ضمن خوشحال میشم اگه بتونم تو انجمن فعالیت کنم.

برات دوباره فرستادم.
نفیسه جان شما بعد از این که عضو شدی می تونی هر مطلبی که خاستی رو به بقیه بچه ها هم اطلاع بدی...خوشحال می شم تو هم فعال باشی...مشکلی پیش اومد بپرس...

نفیسه حاتمی چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام فاطمه جون ممنون از تلاشات برای من هنوز دعوتنامه نیومده

فرستادم قبلا برات ولی اگه تا یه هفته فعال نشه نمی تونی عضو بشی .دوباره واست به همین ایمیل فرستادم.

هاشمی پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ

ممنون خانم قاضی
مثل همیشه ما رو شرمنده خودتون کردید

خواهش می کنم

میرندا جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ

من ورودی ۸۸ هستم .
براتون ایمیل زدم مثل اینکه نخوندید
اگه ممکنه برای من هم دعوت نامه بفرستید و امیدوارم همینطوری که تو این پست گفتید ما بتونیم از تجربیات شما استفاده کنیم .
من هر کمکی از دستم بر بیاد برای انجمن ریاضی انجام می دم
رو کمک و فعالیت همه ی بچه های ۸۸ حساب کنید لطفا
ممنون

برای این ایمیلتون دعوتنامه گروهی رو فرستادم ... باعث خوشحالیه که دوستان ۸۸ ای هم چه در وب و چه در انجمن ریاضی فعال باشند... ایشالا با کمک شماها بتونیم انجمن علمی ریاضی فعالی داشته باشیم
اگر تو مراحل عضویت مشکلی پیش اومد بپرسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد