پریا متشکریم

سلام به همه 

 

با اجازه ی فاطمه جان می خواستم نتیجه صحبت های روز پنج شنبه  با دکتر گیلانی رو از اینجا  اعلام کنم: 

 

هیچ کس حذف نیست همه ی بچه ها مجازند در امتحان جبر ۱  شرکت کنند. 

 

البته باید از زحمات پریا پارسافر عزیز که شجاعانه داوطلب صحبت با دکتر گیلانی شد قدر دانی کنیم. 

 

و در آخر از زحمات دکتر گیلانی به خاطر اینکه یک فرصت دیگه در اختیار بچه ها گذاشتند ممنونیم

 

توجه توجه :لطفا به هرکس میشناسین خبر بدین!

نظرات 6 + ارسال نظر
سلمان شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:35 ب.ظ http://www.twisters.blogfa.com

به وبلاø ما هم سر بزنین

فاطمه قاضی شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:17 ب.ظ

ممنون دلارام جان.آره پریا و الهه به من زنگ زدن و گفتن .

اولین پستت که معرکه بود ;)
امیدوارم فعالیتت تو این وبلاگ به همین یه پست ختم نشه. بازم ممنون

خواهش می کنم عزیزم وظیفم بود:)

حسین شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

ماندانا سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:56 ب.ظ

الن کسی چرا نیاد یه دست واسه این بچه بزنه
در مورد امروز هم یکی بنویسه

فاطمه قاضی سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ب.ظ

ماندانا جون مگه امروز چی شد؟
خودت قشنگ بدون جا انداختن ؛و : بگو ما هم در جریان باشیم ;)

شبنم سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ب.ظ

دست پریا واقعا درد نکنه راجبع به پول منم حرف زد !!:دی

هه هه . آره فک کنم.
خیلی باحال بود شبنم .من اونروز وقتی قضیه رو درست فهمیدم نمی تونسنم جلو خندمو بگیرم. ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد