برگزاری کنفرانس بین المللی ریاضی در ارومیه

سلام به همه دوستان. 

بچه ها آقای طهرانچی پیشنهاد دادند که در این کنفرانس ریاضی شرکت کنیم. 

 

زمان برگزاری این کنفرانس  ۲۱ لغایت ۲۴ شهریور ماه ۱۳۸۹ در دانشگاه ارومیه هست . 

 

41 مین کنفرانس بین المللی ریاضی در ارومیه

 

اهداف کنفراس

1- تقویت ارتباطات علمی جامعه بزرگ ریاضی کشور

2- معرفی دستاوردهای جدید ریاضی

3- گسترش ارتباطات بین المللی علمی در زمینه ریاضی به ویژه باکشورهای همسایه و منطقه

4- ترویج و عمومی کردن ریاضیات  

برنامه های کنفرانس

1- افتتاحیه و اختتامیه

2- سخنرانی های مدعوین (50 دقیقه ای)

3- سخنرانی های تخصصی (25 دقیقه ای)

4- ارائه مقاله به صورت پوستر

5- میزگرد های ریاضی

6- مجمع عمومی انجمن ریاضی ایران

7- برنامه های جانبی : گردش و بازدید از آثار دیدنی

8- برنامه های ویژه معلمان استان 

 

 نشانی : ارومیه جاده سرو پردیس نازلو دانشگاه ارومیه دانشکده علوم.    

 

برای اطلاعات بیشتر به  فراخوان چهل و یکمین کنفرانس بین المللی ریاضی  مراجعه کنید.

نظرات 9 + ارسال نظر
hossein دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:14 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون بسیار زیباست.اگه میشه به سایت من هم سر بزنید.ممنون

رویای پرواز چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:03 ب.ظ

فکر خوبیه.ولی وقتش بده تو شهریوره.

فاطمه خانم این جریان ایمیل آقای هاشمیان چی شد؟ نفرستاد براتون؟
من که در مورد برنامه نویسی خیلی استرس دارم.

سلام. هروقت بفرستن تو وب برنامه نویسی می زارم.
نگران نباشید.

elmira چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ب.ظ

salam
fateme jan pas un barname i o ke ostad goftan minevisan key mizari?

هنوز استاد نفرستادن.

مریم پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ب.ظ

چه خوب. من خیلی دوست دارم برم به این کنفرانس.

hossein پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 ب.ظ

mamnoooon,khode aghay tehranchi ham mian? age mian manam miam, ;)

موسوی جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ق.ظ

ببخشید یه سوال .دانشجوهای رشته های دیگه به غیر از رشته ریاضی هم می تونن نو این کنفرانس شرکت کنن ؟ منم دوست دارم بیام. :(

فکر نمی کنم محدودیت داشته باشه.

آ.ف سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ب.ظ

بچه ها اگر کسی به نمرش اعتراض داشته باشه چطوری باید اعتراض بده؟

قاضی سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام . اگه ایمیل استادو داری واسش میل بزار بگو شاید اشتباهی شده باشه و دوباره استاد برگتو چک کنه. وگرنه واسه اعتراض باید بری گروه ریاضی یه دفتر دارن اونجا واسه هر درس اختصاصی می تونی اعتراض بدی . ولی نمره ای که تو سایت میاد به احتمال زیاد نمی شه تغییرش داد .

مژگان فراهانی چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام
من اولین بار بود که به وبلاگ انجمن سر زدم ولی به نظرم وبلاگ خیلی خوب وجامعی داریم از همه شمایی که برای ساختش زحمت میکشید تشکر میکنم


-----------------------------
IP: 84.47.247.47
-----------------------------

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد